وبگاه اصلی،هنری،تبلیغاتی،کارگشا

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

موتورساعتی درست شده باقطعات دورریزساعت مچی

موتورساعتی درست شده باقطعات دورریزساعت مچی 

یک هنرمندساعت سازفردوسی توانسته باقطعات دورریزساعت مچی هنرخودرابه شکل موتوردراندازه25*10سانت به معرض دیدعلاقه مندان بگذاردایشان باسابقه طولانی دراین حرفه مشغول به کارهستند که علاوه براین به ساخت برخی لوازم ووسایل موردعلاقه دیگرهم پرداخته است.

جهت خریدودیدن موتورهای زیبای ساعتی به فروشگاه دهکده هنرفردوس بروید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شریف

دانلودنرم افزارپشتیبان گیری ازدرایوHiren'sBootCD9.2

این لوح فشرده که Hiren's Boot نام دارد ابزارهای زیادی را در خود جای داده است و کمک می کند تا در محیط ساده سیستم عامل DOS که حتی نشانگر ماوس هم در آن فعال نیست کارهایی اعجاب آوری را انجام داد. نرم افزارهایی که در این سی دی وجود دارند شامل آنتی ویروس ها، ابزار بازگردانی اطلاعات، تعمیر هارد و ... هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شریف

دانلودویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز به همراه جدیدترین آپدیت‌ها

دانلود ویندوز 8.1 نسخه پروفشنال ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی به روز شده تا 18 دی 93 ،از ویندوز 8.1 ویرایش Professional نسخه‌های بروزشده‌ی زیادی در اینترنت وجود دارد که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند. اما یک اصل اساسی وجود دارد که همیشه ویندوزی که برنامه و افزونه‌های اضافی را همراه خود نداشته باشد و دست‌کاری کم‌تری شده باشد بهتر و مطمئن‌تر است.ویندوزی که وب سایت وطن دانلود ارائه می‌کند از این اصل پیروی می‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شریف

دانلودکورل دراوCorelDRAW Graphics Suite X7 17.5.0.907


دانلود Corel DRAW X7 

دانلود کورل دراو

 

Corel DRAW Graphics Suite X7 17.5.0.907 نرم افزار کورل دراو به خاطر داشتن توانائی های گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زیادی برای حرفه های گوناگون قرار گرفته است. اولین موردی که درباره کورل دراو باید بدانید این مسئله است که اصول کار کورل بر مبنای بردار – vector می باشد. موضوعات (objects) در کورل بر مبنای خط و نقطه (گره node) طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست! یعنی در طرحهای برداری Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مایل باشید می توانید اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد کنید. البته Resolution در بعضی تنظیمات و Effest ها استفاده می شود
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شریف

فروشگاه دهکده هنرفردوس

زکات علم ودانایی، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای کسب وکارونشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید در اینترنت خواهد داشت. انتشار کسب وکار، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای مهم وعلمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

جهت خریدمحصولات ما می توانیدازفروشگاه دهکده هنرفردوس دیدن نمایید.

به دیدنش می ارزد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شریف

دانلودنرم افزارطراحی سایت Artisteer 4.1.0.60046

دانلود نرم افزار Artisteer 4.1.0.60046

 


نرم‌افزاری عالی با امکاناتی قدرتمند برای طراحی بهینه‌ی قالب کلی سایت با استفاده از ابزارهای موجود در آن است که در اغلب موارد کاربران غیرحرفه‌ای را از کدنویسی‌های مشکل و تخصصی بی‌نیاز می‌نماید. کاربران با استفاده از این نرم‌افزار کارآمد می‌توانند تحت استانداردهای HTML 5، CSS 3، Section 508 (partially) و PNG with transparency به طراحی و خلق قالب‌های Joomla، WordPress، Drupal، Blogger، DotNetNuke، Artisteer.net و Moodle بپردازند که نسبت به بسترهای مشابه نتایج و بازدهی‌های قانع‌کننده‌تری به همراه خواهد داشت و برای کاربران مبتدی‌تر در این زمینه بسیار مناسب و کاربُردی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شریف