یکی از معروفترین و پر کاربردترین نرم افزارهای خوشنویسی است.قیمت ارزی این نرم افزار در ایران حدود 10 تا 12 هزارتومان است ،که پی سی دی این نرم افزار رو به صورت رایگان در اختیارتون میزاره.

ویژیگی های نرم افزار kelk 2000 :

  • نوشتن خط نستعلیق و شکسته و نسخ و …
  • سازگاری با نرم افزارهای طراحی
  • یکی از نرم افزارهای مورد نیاز برای ساختن کارت پستال است

    چهار قلم خوشنویسی ، نسخ ، Nastaliq ، Thuluth و Shikasta در فرم های جاری خود ، دارای سابقه بیش از 700 سال است. در طول قرن گذشته ، استادان خوشنویسی که مکمل این قلم ، و خلق آثار هنری را که خوش به چشم.  قوانین ligatures ترکیب در خوشنویسی هستند تا پیچیده است که آن را می کشد سال از آموزش و تمرین را برای کسی که برای تبدیل به یک استاد در یکی از قلمهای خوشنویسی اسلامی است.  از خوشنویسان معروف فداکاری یک عمر به این هنر.

     

     نام نرم افزار ، کلک ، مشتق از کلمه فارسی قدیم برای قلم است.  این ایده اصلی در پشت کلک است که به مردم عادی را قادر به آثار برجسته و با خط توانایی و سبک از اساتید مشهور خط ایجاد کنید.

    در کلک ، اشکال ممکن است از یک شخصیت هستند به چهار محدود نمیشود ، و در آن به طور متوسط ، به 60 اشکال برای هر یک از شخصیت وجود دارد.  به قلم در خوشنویسی کلک در آسان هستند به استفاده از Scalable درست نوع فرمت.  با استفاده از ابزار مناسب در یک نرم افزار می توانید مشاهده و انتخاب کنید تمام اشکال ممکن است از یک واژه در یکی از فونت های خوشنویسی در سه قلم در خوشنویسی کلک پس از سبک های از سه استادان مشهور معاصر خوشنویسی modeled هستند.

    مراحل نصب: بعد از دانلود آن را اجرا کنید تا فایلها از حالت فشرده خارج شوند. در پوشه اصلی فایل Kelk2000 Setup.exe را اجرا کنید . در ابتدای کار احتیـاج به کد ورود دارد کـه داخل فایـل Serial Number.txt در همـان محل موجـود است (1432000010044). بعد از نصب پیغام ریستارت را Cancel کنید و فایل Kelk2000 XP Patch.exe را اجرا کنید . حتما! قبل از ریستارت این فایل را اجرا کنید چون ممکن است ویندوزتان بالا نیاید. بعد از نصب فایل دوم سیستمتان را ریستارت کنید . حالا برنامه را باز کنید، در همان ابتدا کلید ENTER را بفشارید تا وارد قسمت رجیستر برنامه شوید. سپس کدی که در قسمت بالای آن نوشته شده دقیقاً کپی کنید ، فایل Kelk2000KG.exe را واقع در پوشه Crack اجرا کنید و همان کد کپی شده را در قسمت خالی Site Code : پیست Paste کنید و روی دکمه Site Key کلیک کنید و کد بدست آمده را در پنجره اصلی برنامه کلک Paste کنید و دکمه Validate را بزنید .به این تریتیب برنامه رجیستر می‌شود. در غیر اینصورت برنامه به صورت 3 روزه ادامه می‌یابد.


    Kelk 2000 Full | Size: 9.5 MB | Direct Link

     دانلود با لینک مستقیم و حجم ۹٫۵ مگابایت لینک کمکی
     پسورد فایل: www.3sotdownload.com
     لینک منبع


     size 9.7 mb

    download server 1

    download server 2

    download server 3

     

    password : www.p30day.com

     راهنما

     
    1.  بعد از نصب کلک لطفا crack را کپی کرده و در فایل ها در محل نصب (C:/Program Files/Kelk2000)

     2. برنامه را اجرا کنید Kelk2K.exe

      3.  بادیدن تصویربالا بلافاصله کلیداینترروی صفحه کلیدرابزنیدتاپنجره زیربازشود:

     

      4.  کدداخل کادرمشکی بالاروکپی کرده پس ازبازکردن پوشهkelc2000kgوانتخاب فایلkelk2000kgدرکادراول قسمت کدسایت pasteنمایید:

     

     

      5. دکمه site keyرومی زنیدتادرکادرپایین سریال داده شودوکپی نمایید:

     

    6. درقسمتsite keyقرارداده ودکمه validate روزدهokنمایید:

  •  

    7.پنجره زیرصفحه اول نرم افزاربرایتان بازخواهدشدومی توانیدبرای همیشه استفاده نمایید:

     

  • قابل توجه بازدیدکنندکان فروشگاه دیهو نرم افزارکلک2007و2010روخیلی ارزون میفروشه روی عکس زیرکلیک نماییدتابه اونجاهدایت بشید.مفت بخدا...